BLOOD & GLORY: LEGEND

BLOOD & GLORY: LEGEND

  • Version: 2.0.2
  • Updated: May 25, 2016

Vítejte na Blood & Glory Legend - velmi očekávané pokračování AAA senzace rozbít-hit Blood & Glory! Vraťte se do arény a vyhřívat v krvi-hladový jásot davu, jak budete bojovat, aby se stal legendou!

"Blood & Glory: Legenda stále dokáže být jedním z předních bojových her na smartphony a tablety s výkresem házet do pro správnou míru." - Hra Přívěsy

"Fanoušci první hry by neměl být překvapen, učit se, že to vypadá úžasně." - Gamezeebo

"Vizuálně Blood & Glory: Legenda nabízí výrazné zlepšení oproti svému předchůdci, s podrobnými prostředí, impozantní bojovníků a úhledné efektů, jako krevní skvrny, které se objevují na bojovníky, jak se dostávají škodu." - PocketGamer

"Grafika a zvuky jsou krvavé krásné, takže většina z téměř každé zařízení známého. Celkově lze říci, je to skvělá hra, která umožňuje mobilní herní větší ". - Android zoom

"Vývojáři mají opravdu urychleny v grafickém oddělení." - Android Police

"Hodně-potřeboval osobnost obvykle vyhrazena pro tituly prémie." - MoDojo

Top-hodnocené gladiátora bojová hra pokračuje Blood and Glory: Legend! Vybavit smrtící zbraně a brnění epický ve své snaze dosáhnout krví nasáklé vítězství nad samotného Císaře!

MOTION COMIC děj
Cesta přes říši, takže krvežíznivé bosse v brázdě jako zcela nový animovaný komediální příběh odvíjí!

OMRAČOVÁNÍ a oceněnou AAA GRAFIKA
Zkušenosti vypilován grafika tak realistické, že budete kachna, aby se zabránilo drmolit krve!

Nové pohyby a strategie
Zdokonalit své schopnosti a odkrýt ohromující speciální útoky, super komba a zcela nový Glorious Strike! Nepřátelé mohou nyní provádět neblokovatelná a undodgeable útoky, takže vybrat si své obranné moudře!

DAILY BONUS!
Vrať se každý den vydělat volné peníze a vybavení! Kompletní bitvy někdy den získat ještě větší bonusové odměny!

NOVÉ arén a nepřátelé
Bitva nové tyčící Giants a svůdná dráp Vixens k smrti v novém Snake Den, Viking Ship a Neptun chrám!

UPOZORNĚNÍ:
- Tato hra je zdarma hrát, ale můžete si vybrat platit skutečné peníze za některé další položky, které budou účtovat svůj účet Google. Můžete zakázat In-App nákup úpravou nastavení vašeho zařízení.
-Tento Hra není určen pro děti.
- Prosím koupit opatrně.
- Reklama se objeví v této hře.
- Tato hra může povolit uživatelům komunikovat spolu navzájem (například chat, hráče k hráči chat, zasílání zpráv) v závislosti na dostupnosti těchto funkcí. Propojení na sociálních sítích nejsou určeny pro osoby v rozporu s platnými pravidly těchto sociálních sítí.
- Síťové připojení je nutný k přehrávání.
- Informace o tom, Glu shromažďuje a používá vaše data, přečtěte si naši politiku ochrany soukromí na adrese: www.Glu.com/privacy~~dobj
- Pokud máte problém s touto hry, použijte funkci "Help" herní.

Následujte nás na
Twitter @glumobile
facebook.com/glumobile

BLOOD & GLORY: LEGEND Video Trailer or Demo

Download BLOOD & GLORY: LEGEND 2.0.2 APK

BLOOD & GLORY: LEGEND 2.0.2
Cena: Free
Současná Verze: 2.0.2
Instalace: 1,000,000 - 5,000,000
Požadavky: Android 2.1+
Hodnocení Obsahu: High Maturity
Název Balíčku: com.glu.gladiator2
Advertisement

What's New in BLOOD-GLORY-LEGEND 2.0.2

    ➤ Win FREE Equipment and Demonstrate your battle prowess in 10 All New Challenge Battles (the brown banners on the Map Screen)!
    ➤ Bug fixes and other improvements to game performance.